Friday, October 20, 2006

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΗ;







Αλήθεια, τι είναι μουσική;

Μια λέξη που δεν μπορεί να την αποδώσει κανείς με λίγες μόνο λέξεις ,που μπορεί να ερμηνευτεί διαφορετικά από κάθε άνθρωπο. Καθένας την αντιλαμβάνεται με διαφορετικό τρόπο!

Για εμένα μουσική είναι ένας τόπος μαγικός ,ένα μέρος που δεν υπάρχει τίποτα! Κι όμως αυτό το τίποτα περιέχει τα πάντα…Είναι ένα μέρος που φιλοξενεί όλα τα συναισθήματα:μίσος ,αγάπη ,οργή ,πόνο ,θλίψη ,φιλία ,πάθος…Φιλοξενεί όλους τους ανθρώπους και δεν γνωρίζει διακρίσεις!

Η μουσική μπορεί να ηρεμήσει και να λυτρώσει ακόμη και την πιο άγρια και απάνθρωπη προσωπικότητα. Απαλύνει το παράπονο ,τον πόνο και επουλώνει ψυχικά τραύματα .Αποτελεί αστέρευτη πηγή δύναμης και ζωής.

Και όλα αυτά μπορείς να τα ζήσεις εσύ ,ο απλός άνθρωπος ,απλά και μόνο βάζοντας έναν καλό δίσκο να παίζει και κλείνοντας τα μάτια! Και έτσι όπως βυθίζεσαι στο απόλυτο σκοτάδι, αυτό σε οδηγεί αυτόματα στον παραδεισένιο κόσμο του «τίποτα» που αποτελεί τον κόσμο των πάντων!

Όταν προσπαθώ να παίξω τσέλο ακόμη και όταν ο ήχος μου είναι απαράδεκτος και τα χέρια μου κολλάνε ,αν και τα βάζω με τον εαυτό μου, κλείνω τα μάτια και όλα φαντάζουν διαφορετικά! Αισθάνομαι την ανάγκη να προσπαθήσω να βγω από το κλουβί μου ,να ελευθερωθώ ,να ταξιδέψω ,να πετάξω ,να φύγω μακριά ,να χαθώ. Η καρδιά μου έχει ωριμάσει ,το νιώθω ,να αντέξει αυτή την έντονη συναισθηματική φόρτιση! Τα χέρια μου όμως και το μυαλό που τα κατευθύνει όχι !Και αυτό είναι που με τρελαίνει και συνάμα μου δίνει δύναμη να συνεχίσω την προσπάθεια!

Πολλές φορές με τη μουσική σκέφτομαι πως μπορεί λίγο πιο πέρα να υπάρχει κάτι ανώτερο…ίσως ο ίδιος ο Θεός!!! Ίσως κάποτε να το ανακαλύψω. Με τη μουσική μπορεί να νιώσει κανείς ένα είδος «κάθαρσης» όπως στην αρχαία τραγωδία που η μαγεία της τέχνης δημιουργεί ελεύθερους και ανώτερους ανθρώπους! Όταν κλίνω τα μάτια και τραγουδώ οδηγούμαι στα ίδια μονοπάτια!

Η μουσική απαιτεί από τον εκτελεστή της κατάθεση ψυχής ,πάθος! Με τη μουσική ,καταφέρνω να αποβάλλω όλη μου την αρνητική ενέργεια ,όμως αισθάνομαι πως δίνω ένα μεγάλο μέρος από εμένα. Η μουσική είναι θείο δώρο για όσους έχουν την ευκαιρία να την εξερευνήσουν! Δυστυχισμένος είναι ο άνθρωπος που βρίσκεται απομακρυσμένος από αυτή!!!

Τι είναι για εσένα μουσική;

3 Comments:

Blogger Eirini Stavrou said...

Έχει λίγες μέρες που βρήκα το σημείωμά σου κ το ξαναδιάβασα...
Συγκινήθηκα πάλι,όπως τότε...
Μας έχει χαρίσει τόσα πολλά κ τις δύο αυτή η...Μουσική!

Χωρίς καμία αμφιβολία,θα της είμαι για πάντα ευγνόμων...

2:19 AM  
Blogger cellomaria said...

Είναι άσχημο να μας λείπει τοσο πολύ!Έχουμε κι άλλα να πάρουμε...!Μακάρι το παιχνίδι να μην έχει τελειώσει εδω...

5:19 AM  
Blogger Eirini Stavrou said...

We will see. . .

8:44 AM  

Post a Comment

<< Home